Ügyfélszolgálat

Mindig készen állunk, hogy segítsünk

Gyakori vásárlói kérdések

Rendelés és Szállítás

A rendeléseket Magyarországon belül általában 7-14 munkanapon belül kiszállítjuk. Naprakész információt a rendelés leadása előtti oldalon találsz.

Kattints a „Fiókom” gombok egyikére, majd a regisztráció alatt add meg az e-mail címed és kövesd a lépéseket.

Amennyiben módosítani szeretnéd a szállítási címet, kérjük, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken. Csapatunk segít a szükséges változtatások elvégzésében.

A futárszolgálat által küldött e-mailben találod a nyomkövetési információkat.

Nem, az adatokat harmadik fél által (Stripe) biztosított, titkosított rendszer kezeli.

Nem, cégünk ÁFA-mentes számlát állít ki.

Jelenleg Magyarországra és a környező országokba szállítunk.

Igyekszünk minden rendelést egy csomagban küldeni, de előfordulhat, hogy a termékek külön érkeznek.

Ha cserére vagy visszaküldésre van szükséged

Visszaküldés vagy csere

Termékeinket 14 napon belül visszaküldheted, ha nem vagy elégedett. További információt a Csere és Visszaküldés oldalon találhatsz.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy azonnal megoldást keressünk a problémára.

Kérjük, készíts képeket a sérült termékről, csomagolásról és vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

A visszaküldési címért és utasításokért kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Azonnal értesíts minket, hogy frissíteni tudjuk a rendelés adatait.

Amíg a rendelés feldolgozás alatt van, lehetőség van a módosításra vagy törlésre.

Az előrendelési lehetőségek termékenként eltérőek – nézd meg a termék oldalán.

Személyes átvételi lehetőség

Vedd át rendelésed kényelmesen az átvételi pontunkon!

Egyszerű visszaküldés

14 napos egyszerű visszaküldési lehetőséget kínálunk, pénzvisszafizetési garanciával!

Biztonságos fizetés

100%-ban biztonságos fizetési folyamat a Stripe rendszerével.