Ügyfélszolgálat
Mindig készen állunk, hogy segítsünk
Gyakori vásárlói kérdések
Rendelés és Szállítás
A rendeléseket Magyarországon belül általában 7-14 munkanapon belül kiszállítjuk. Naprakész információt a rendelés leadása előtti oldalon találsz.
Kattints a „Fiókom” gombok egyikére, majd a regisztráció alatt add meg az e-mail címed és kövesd a lépéseket.
Amennyiben módosítani szeretnéd a szállítási címet, kérjük, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken. Csapatunk segít a szükséges változtatások elvégzésében.
A futárszolgálat által küldött e-mailben találod a nyomkövetési információkat.
Nem, az adatokat harmadik fél által (Stripe) biztosított, titkosított rendszer kezeli.
Nem, cégünk ÁFA-mentes számlát állít ki.
Jelenleg Magyarországra és a környező országokba szállítunk.
Igyekszünk minden rendelést egy csomagban küldeni, de előfordulhat, hogy a termékek külön érkeznek.
Ha cserére vagy visszaküldésre van szükséged
Visszaküldés vagy csere
Termékeinket 14 napon belül visszaküldheted, ha nem vagy elégedett. További információt a Csere és Visszaküldés oldalon találhatsz.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy azonnal megoldást keressünk a problémára.
Kérjük, készíts képeket a sérült termékről, csomagolásról és vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A visszaküldési címért és utasításokért kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Az ügyfélszolgálati oldalon megtalálod az elérhetőségeinket.
Azonnal értesíts minket, hogy frissíteni tudjuk a rendelés adatait.
Amíg a rendelés feldolgozás alatt van, lehetőség van a módosításra vagy törlésre.
Az előrendelési lehetőségek termékenként eltérőek – nézd meg a termék oldalán.